INTERNETCONSULTANCY.NL
Het is pyschologie die mij doet klikken en kopen

© Copyrights / Auteursrechten

© Copyrights / Auteursrechten

© Copyrights / Auteursrechten

© Copyrights / Auteursrechten

© Copyrights / Auteursrechten

 

Stel je eens voor . . .
dat jij meer klikkende klanten bereikt.
Kun jij die extra omzet aan?

 


Mijn online verbeterwens?
Mijn mailadres

Websites worden ontwikkeld door techneuten...
En daar is niets mis mee, want functionaliteit moet gewoon altijd werken. Maar waarom klikken toch nog zoveel potentiŽle klanten weg?

...terwijl internetsites bedoeld zijn voor klanten!
Wat voor een techneut logisch lijkt, hoeft dat voor een klant niet te zijn. Kunnen wij niet vaker voorkomen dat (potentiŽle) klanten afhaken?

 

Daarom klikken de klanten van onze
klanten vaker door, blijven ze
langer, en kopen ze meer.

 

Welke wetenschappelijke kennis werkt in de praktijk?
Elke dag verschijnen vele nieuwe wetenschappelijke inzichten over het psychologisch bijsturen van klantgedrag en het bedrijfskundig beter inrichten van de sales funnel. Bepaalde methoden blijken succesvoller te werken in de online omgeving, andere niet. Alleen... hoe vind je in enorme theoretische kennisbanken wat werkt voor jouw bedrijf?

Waardoor onderscheidt onze academische aanpak zich?
Onze academici starten met de nieuwste wetenschappelijke inzichten vanuit bedrijfskunde, economie, marketing, neurowetenschappen en psychologie. We passen deze doeltreffend toe op websites, campagnes, social media, et cetera. Zo werken we bijvoorbeeld vaak met maandelijkse inspiratiesessies. Daarbij wordt een vast klantteam van marketeers, sales medewerkers, ICT-ers, analisten en andere specialisten bewust niet langdurig uit drukke dagelijkse werkzaamheden gehaald, maar wel regelmatig betrokken bij de verandering. In iedere sessie reiken we jouw mensen verrassend toepasbare inzichten aan die het verschil kunnen maken. Vervolgens krijgt elke deelnemer de opdracht om zelf ťťn concreet verbeterpunt uit te proberen. Zo'n verbeterpunt wordt daadwerkelijk getest op echte klanten, bij succes wordt het breed ingevoerd.

Welke bedrijven (en meer) hebben onze mensen ook al ingehuurd?



Gemiddeld waardeerden zij ons met een negen!


Verder is onze eigenaar recentelijk uitgeroepen door LinkedIn tot de top vijf procent meest bezochte online beÔnvloeder wereldwijd.

Hoeveel willen deze recente klanten vertellen?

+ Jullie wisten mijn team echt te inspireren!

+ Een kleine pilot-test bleek zes honderd duizend euro aan extra verkopen op te leveren, ik ben benieuwd hoeveel het oplevert als we dit bedrijfsbreed invoeren.

+ We vonden jullie nogal duur, maar toen we de resultaten van de win-back actie zagen en doorrekenden dat dit ťťn miljoen euro per keer oplevert is dat argument maar terzijde geschoven.

+ Onze doorklikratio is verdubbeld sinds we mailings splitsen tussen mannen, vrouwen, jongeren en ouderen, dit leverde negen procent meer omzet op.


Nieuwste update 21 08 2018

 

Even concreet, welke antwoorden leveren wij?
Uit ervaring blijkt dat subtiele aanpassingen vaak extra conversie en omzet opleveren. Maar niet elk type klant reageert op dezelfde manier, dus zijn maatwerkaanpassingen doorslaggevend voor succes. Wanneer werken gezichten en afbeeldingen doeltreffend? Welk afzenderadres en onderwerp scoren significant meer lezers? Hoe bieden contrasterende knoppen meer conversie dan grijze? Hoeveel keuzemogelijkheden willen klanten echt?

Wil jij die wetenschap ook eens proberen?
Normaliter beginnen we zodra jullie website wordt herontworpen en werken we in ruil voor een percentage van de extra omzet die we genereren met een vaste fee per sessie. Overigens kan in overleg ook worden gekozen voor een vast all-in budget vooraf, zonder verrassingen. Hoe groter jullie aantal bezoekers, hoe meer verschil wij kunnen maken.

Experience More Wie bij een grote online webshop werkt kan postmaster@internetconsultancy.nl mailen en ontvangt onze eerste verbetertip gewoon zonder verplichtingen GRATIS . . .

 

 











Home © Copyrights Disclaimer About us Contact